Odpowiedz

Decyzja wstępna decyzja ostateczna

Witam.
Ile dni upłynie od wysłania dokumentów do banku i wskanowanie ich do systemu?
Oraz co oznaczają daty w Archidoc? Czy to jest data wskanowania dokumentów w system i już w ten dzień zabierają się za wystawienie decyzji ostatecznej?
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 911 wyświetleń)

Re.: Decyzja wstępna decyzja ostateczna

[ Edytowane ]

To kwestia kilku dni. Jeśli masz numer wniosku to tu możesz patrzeć na jakim etapie jest wniosek: https://forms.ing.pl/DETeWniosekWormsExt/Wizardwfb.aspx?path=T3_MI-EndUserWormsExt-CAWK-STR&bankId=6...

brx123
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
7
31-08-2021
Wiadomość 2 z 5 (4 894 wyświetleń)

Re.: Decyzja wstępna decyzja ostateczna

Jeśli Twój wniosek jest na etapie 2 czyli Analiza dokumentów to od tego czasu są analizowane dokumenty do decyzji wstepnej. chyba, że załączony jest operat oraz umowa przedwstępna/deweloperska to można liczyć na ostateczną.

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 889 wyświetleń)

Re.: Decyzja wstępna decyzja ostateczna

Mam decyzje wstępna wydana 12.08.
Pytanie czy jeśli wyśle 6.09(pon) uzupełnione dokumenty tzn. Umowę o pracę i zaświadczenie o zarobkach to czy do 12.09(niedziela). Zdążą wgrać dokumenty w system. Czy może decyzja wstępna się przedawni?
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 4 z 5 (4 887 wyświetleń)

Re.: Decyzja wstępna decyzja ostateczna

Dokumenty wysyłasz kurierem więc na drugi dzien od wysłania powinny być w Archidoc, a patrzą na datę dostarczenia dokumentów a nie wgrania do systemu 

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 5 z 5 (4 880 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak możliwość wpłacenia pieniędzy na konto.

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.

...

12-01-2025
Re.: nie można utworzyć stałego zlecenia

Wejdź, proszę w opisane przez Ciebie zakładki. Jak pojawi Ci się formularz do wypełnienia przelewu kliknij w opcję "przelew zwykły". Uzupełnij formularz o potrzebne dane odbiorcy (numer konta, nazwę i

...

12-01-2025
Propozycje ulepszenia aplikacji – personalizacja i funkcjonalność

Cześć,

Mam kilka sugestii dotyczących ulepszenia aplikacji:
1. Czy byłaby możliwość dodania funkcji zakrywania/odkrywania salda konta jednym przyciskiem obok produktu? Alternatywnie, czy można by wprowa...

12-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy