12-04-2017 08:43
Witam,
pytanie dotyczy jednego z dokumentów do decyzji ostatecznej. Mianowicie zaświadczene z ZUS z 6 miesięcy- dostarczone przez nas w formie papierowej (pięczątki itp). Bank w tej chwili weryfikując nas zażądał dodatkowo raportu subkonta z Platformy Usług Elektornicnzych ZUS pobranego za okres ostatnich 12 miesięcy. Skąd taka procedura i dlaczego nie wystarcza oficjalny dokument z ZUS, wystawiony na wymagany okres 6-miesiący zgodnie z pierwotnymi, oficjalnymi wytycznymi ING?
12-04-2017 10:01
Przez forum nie mamy wglądu do Twoich danych, napisz do nas wiadomość w swojej bankowości internetowej. Wtedy łatwiej nam się będzie do tego odnieść.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |