Odpowiedz

Decyzja ostateczna

Witam,

pytanie dotyczy jednego z dokumentów do decyzji ostatecznej. Mianowicie zaświadczene z ZUS z 6 miesięcy- dostarczone przez nas w formie papierowej (pięczątki itp). Bank w tej chwili weryfikując nas zażądał dodatkowo raportu subkonta  z Platformy Usług Elektornicnzych ZUS pobranego za okres ostatnich 12 miesięcy. Skąd taka procedura i dlaczego nie wystarcza oficjalny dokument z ZUS, wystawiony na wymagany okres 6-miesiący zgodnie z pierwotnymi, oficjalnymi wytycznymi ING?

 

Odpowiedz
0 Lajków
llolus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 884 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Przez forum nie mamy wglądu do Twoich danych, napisz do nas wiadomość w swojej bankowości internetowej. Wtedy łatwiej nam się będzie do tego odnieść.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 862 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy