Odpowiedz

Decyzja ostateczna

Witam,

pytanie dotyczy jednego z dokumentów do decyzji ostatecznej. Mianowicie zaświadczene z ZUS z 6 miesięcy- dostarczone przez nas w formie papierowej (pięczątki itp). Bank w tej chwili weryfikując nas zażądał dodatkowo raportu subkonta  z Platformy Usług Elektornicnzych ZUS pobranego za okres ostatnich 12 miesięcy. Skąd taka procedura i dlaczego nie wystarcza oficjalny dokument z ZUS, wystawiony na wymagany okres 6-miesiący zgodnie z pierwotnymi, oficjalnymi wytycznymi ING?

 

Odpowiedz
0 Lajków
llolus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 165 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Przez forum nie mamy wglądu do Twoich danych, napisz do nas wiadomość w swojej bankowości internetowej. Wtedy łatwiej nam się będzie do tego odnieść.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 143 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?

 

Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ciężko się to czyta, to po co oni robią analizę i mają jakieś szczeble wyższe skoro przy decyzji końcowej po raz kolejny czegoś wymagają?! Ja obawiam się, że u mnie też tak znowu będzie, a już raz im ...

29-04-2024
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy