Odpowiedz

Decyzja o przyznaniu kredytu

Witam 8 stycznia złożyliśmy komplet dokumentów odnośnie kredytu hipotecznego nadal czekamy na decyzję.. jak długo się obecnie czeka na decyzję ??? Dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Beatka123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-03-2021
Wiadomość 1 z 5 (2 821 wyświetleń)

Re.: Decyzja o przyznaniu kredytu

Wczoraj były analizowane wnioski ze statusem analiza dokumentów z dnia 29.01.-01.02.
Jeżeli wniosek był kompletny (wraz z operatem szacunkowym), to już powinna być decyzja. Wniosek składany był przez doradcę? Ja bym dopytała, przez internet można też sprawdzić status wniosku, może czegoś brakuje
Odpowiedz
0 Lajków
Mevita
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
03-03-2021
Wiadomość 2 z 5 (2 780 wyświetleń)

Re.: Decyzja o przyznaniu kredytu

Od 8 stycznia to już powinno być dawno chociaż wstępna decyzja, teraz idzie koniec stycznia początek lutego... Jaki ma pani status wniosku na stronie?

 

Odpowiedz
0 Lajków
KamisLBN
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
27-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (2 757 wyświetleń)

Re.: Decyzja o przyznaniu kredytu

Analizujemy dokumenty
Odpowiedz
0 Lajków
Beatka123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
04-03-2021
Wiadomość 4 z 5 (2 708 wyświetleń)

Re: Decyzja o przyznaniu kredytu

Beatka123, prosimy skontaktuj się z opiekunem kredytu żeby to wyjaśnić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.

29-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@SebastianM:

 


Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS Emotikon: Mrugający

 

Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie Emotikon: Mrugający

 

29-11-2024
Re.: Awaria bankomatu

Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.

29-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy