04-03-2021 21:25
05-03-2021 08:00
05-03-2021 08:56
Od 8 stycznia to już powinno być dawno chociaż wstępna decyzja, teraz idzie koniec stycznia początek lutego... Jaki ma pani status wniosku na stronie?
05-03-2021 11:22
05-03-2021 18:42
Beatka123, prosimy skontaktuj się z opiekunem kredytu żeby to wyjaśnić.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S