26-05-2021 17:46
Witajcie,
Nie wiem czy możliwe, że w sobotę 15.05 zmienił mi się status na oczekiwanie na decyzję ostateczną, jeśli nie w sobotę tzn, że 17.05. Dziś i wczoraj rozpatrywane są wnioski 17/18.05 a u nas nic. O co może chodzić?
26-05-2021 20:33
Jeżeli minął termin 21 dni roboczych od kompletnie złożonego wniosku, sprawę można zgłosić do UOKiK.
27-05-2021 20:39
simple, decyzję podejmujemy tak szybko jak to możliwe, jednak w ostatnim czasie mamy tych wniosków bardzo dużo 😢 Zależy nam aby to sprawdzić i wyjaśnić, dlatego prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.
Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w
... 25-01-2025Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |