26-05-2021 17:46
Witajcie,
Nie wiem czy możliwe, że w sobotę 15.05 zmienił mi się status na oczekiwanie na decyzję ostateczną, jeśli nie w sobotę tzn, że 17.05. Dziś i wczoraj rozpatrywane są wnioski 17/18.05 a u nas nic. O co może chodzić?
26-05-2021 20:33
Jeżeli minął termin 21 dni roboczych od kompletnie złożonego wniosku, sprawę można zgłosić do UOKiK.
27-05-2021 20:39
simple, decyzję podejmujemy tak szybko jak to możliwe, jednak w ostatnim czasie mamy tych wniosków bardzo dużo 😢 Zależy nam aby to sprawdzić i wyjaśnić, dlatego prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S