26-05-2021 17:46
Witajcie,
Nie wiem czy możliwe, że w sobotę 15.05 zmienił mi się status na oczekiwanie na decyzję ostateczną, jeśli nie w sobotę tzn, że 17.05. Dziś i wczoraj rozpatrywane są wnioski 17/18.05 a u nas nic. O co może chodzić?
26-05-2021 20:33
Jeżeli minął termin 21 dni roboczych od kompletnie złożonego wniosku, sprawę można zgłosić do UOKiK.
27-05-2021 20:39
simple, decyzję podejmujemy tak szybko jak to możliwe, jednak w ostatnim czasie mamy tych wniosków bardzo dużo 😢 Zależy nam aby to sprawdzić i wyjaśnić, dlatego prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |