14-12-2020 10:47
14-12-2020 10:59
14-12-2020 11:02
14-12-2020 12:26 | Edytowano: 14-12-2020 12:28
@Dorotka1233, z numerem wniosku sprawdzisz jedynie jego status (numer wniosku możesz uzyskać u osoby u której składałaś wniosek). Co do daty kiedy wniosek zmienił status to zapytaj o nią swojego doradcę, gdyż on ma podgląd do takich szczegółów. Dodam, że w chwili gdy wniosek zmienia status dobrzy doradcy informują na bieżąco wnioskodawcę o zmianie
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024