28-07-2022 17:45
01-08-2022 17:51
Czy wniosek złożyłaś w naszej placówce bankowej, u pośrednika czy zdalnie na infolinii? To ważne, ponieważ co do zasady wniosek prowadzi jeden specjalista i to on opiekuje temat i kontaktuje się na każdym etapie procesowania wniosków. Czas oczekiwania na kredyt to aktualnie około 4-6 tygodni. Jeśli specjalista nie odbiera, to skontaktuj się z naszą infolinią hipoteczną pod numerem 32 357 00 57. Postaramy się pomóc.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S