28-07-2022 17:45
01-08-2022 17:51
Czy wniosek złożyłaś w naszej placówce bankowej, u pośrednika czy zdalnie na infolinii? To ważne, ponieważ co do zasady wniosek prowadzi jeden specjalista i to on opiekuje temat i kontaktuje się na każdym etapie procesowania wniosków. Czas oczekiwania na kredyt to aktualnie około 4-6 tygodni. Jeśli specjalista nie odbiera, to skontaktuj się z naszą infolinią hipoteczną pod numerem 32 357 00 57. Postaramy się pomóc.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |