28-07-2022 17:45
01-08-2022 17:51
Czy wniosek złożyłaś w naszej placówce bankowej, u pośrednika czy zdalnie na infolinii? To ważne, ponieważ co do zasady wniosek prowadzi jeden specjalista i to on opiekuje temat i kontaktuje się na każdym etapie procesowania wniosków. Czas oczekiwania na kredyt to aktualnie około 4-6 tygodni. Jeśli specjalista nie odbiera, to skontaktuj się z naszą infolinią hipoteczną pod numerem 32 357 00 57. Postaramy się pomóc.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025