Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że sytuacja nie jest dla Was komfortowa. Zapewniamy jednak, że robimy wszystko, żeby jak najszybciej rozpatrzyć wasze wnioski. O wszystkich szczegółach oraz kolejnych etapach powinien poinformować Was specjalista, u którego kompletowaliście dokumenty. Przez Społeczność nie mamy dostępu do systemu, żeby cokolwiek dla Was sprawdzić. Ważne jest to, że czas procesowania wniosku liczymy od tego, jak dotrą do nas wszystkie dokumenty, wraz z operatem szacunkowym. 

Przepraszamy za te trudności. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 21 z 106 (6 422 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

[ Edytowane ]

Niby robicie wszystko, a dalej czasy procesowe ruszają się dzień po dniu... Chyba tylko w miniony piątek był postęp, bo widniał napis, że wydajecie informacje wstępne dla wniosków, dla których status zmienił się na analizujemy dokumenty dn. 17 i 18 czerwca. Szkoda, że nie dajecie rady przyspieszyć by jednego dnia chociaż wydawać informację wstepne dla wniosków, którym status zmienił się np. 21,22 i 23 czerwca. A tak to idziecie dalej bez postępu. 

agaa55
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
4
09-08-2021
Wiadomość 22 z 106 (6 368 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Dziś mija 30 dzień roboczy od wizyty rzeczoznawcy na dzialce a ja dalej mam status wycena nieruchomości + zostalem zobowiazany do ponownego dostarczenia zaswiadczenia o zarobkach które doniosłemm dzisiaj. Czuje sie jakbym budował blok wielorodzinny bo wycena tej pustej dzialki czystej prawnie trwa tyle co deweloper potrzebuje... Heh ale czemu mam sie spieszyc życie przedemną. No nigdy nie wiadomo w 2 miesiace to kredytobiorca moze dostać zawał, zwłaszcza jak codziennie sie stresuje tym calym procesem.
Uyctcyvg
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
52
9
04-07-2021
Wiadomość 23 z 106 (6 347 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Dzisiaj chyba jakieś zawieszenie na stronie odnośnie czasów procesowych? dalej jest: Informacje wstępne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "analiza dokumentów" w dniu: 21 czerwca

Odpowiedz
0 Lajków
agaa55
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
4
09-08-2021
Wiadomość 24 z 106 (6 216 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

A to akurat normalne Emotikon: Mrugający gorzej jak przez 4-5 dni rozpatrują wnioski z jednego dnia bo chyba z 3 razy juz to w czerwcu widzialem.
( 31 dzień roboczy na wycenia nieruchomosci jestem - miesiąc roboczy...)
Uyctcyvg
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
52
9
04-07-2021
Wiadomość 25 z 106 (6 188 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

ja na szczęście dostarczyłam swój operat, ale te czasy procesowe mnie martwią... Czy nie możecie zatrudnić więcej analityków???

Odpowiedz
0 Lajków
agaa55
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
4
09-08-2021
Wiadomość 26 z 106 (6 142 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Dzień dobry,

 

Aktualnie jestem na etapie czekanie na decyzje kredytową. Z uwagi na przedłużający się czas analizowania musiałem przesunąc podpisanie umowy deweloperskiej oraz płatność 1 transzy. Deweloper przesunął mi podpisanie umowy deweloperskiej o 1msc, a dodatkowo jako że druga transza była ustawiona na 14 października, deweloper połączył obie transze: 1 i druga w jedną dużą i ustalił termin płatności na dokładnie 14 października. Wszystko zostało wpisane w formie aneksu do umowy rezerwacyjnej.

Wcześniej obie transze w umowie rezerwacyjnej były oddzielone i wpisane terminy kolejno 31.08 oraz 14.10.

 

Moje pytanie brzmi, czy powinienem taki aneks wysłać od razu do banku, czy później po decyzji kredytowej przedstawić podpisaną umowę deweloperską na której są już nowe terminy transz?

Czy przedłożenie takiego aneksu wiąże się z dodatkową analizą wniosku ze strony banku? jesli tak ile dodatkowo może to trwać, oraz czy bank może w konsekwencji przedłożenia takiego aneksu przy podpisywaniu umowy finalnie wycofać się ze zgody na udzielenie kredytu?

Odpowiedz
0 Lajków
Slydago
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
10-08-2021
Wiadomość 27 z 106 (6 067 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Po otrzymaniu decyzji wstępnej musisz dostarczyć do banku podpisaną już umowę deweloperską, a nie rezerwacyjną, i to umowa deweloperska powinna zawierać ostatecznie ustalone terminy płatności i wysokości transz.

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
149
52
01-04-2020
Wiadomość 28 z 106 (6 036 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Dziekuje, tak bylby to absurd, ale jakas logika w tym by byla, w koncu zmieniaja sie dane na podstawie ktorych zostala podjeta decyzja kredytowa. Taka samonakrecajaca sie spirala wydluzenia czasu procesowania. Czyli rozumiem ze harmonogram transz nie ma juz wplywu na decyzje kredytowa?
Odpowiedz
0 Lajków
Slydago
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
10-08-2021
Wiadomość 29 z 106 (6 012 wyświetleń)

Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Raczej nie. Harmonogram spłat jest wiążący w umowie deweloperskiej która jest podpisywana notarialnie. 

agaa55
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
4
09-08-2021
Wiadomość 30 z 106 (6 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy