17-09-2021 10:44
A skąd wiesz, że bez sprawdzania zdolności kredytowej? Na jakieś podstawie musiała być wydana decyzja negatywna.
17-09-2021 17:01 | Edytowano: 17-09-2021 17:02
Takie dane są zapisane w systemie, nikt nie potrafi wyjaśnić
17-09-2021 19:49 | Edytowano: 17-09-2021 19:51
nie trafilas,
ja wniosek skladalem 27.08 i tego samego dnia dostalem decyzje wstepna, rzeczoznawca wyslal 13.09 operat do banku, a 14.09 byla juz decyzja ostateczna, 16.09 podpisanie umowy i zlecenia wyplaty a 17.09 nastapila sama wyplata.. decyzja byla warunkowa wiec wymagala ode mnie przedstawienia pewnych dokumentow, glownie dotyczacych posiadanych juz zobowiazan a mimo to udalo sie zalatwic w expresowym czasie,
terminy o ktorych wspominasz dotycza wnioskow skladanych przez agenta/ posrednika kredytowego - w tym wypadku procesowane sa przez portal do tego przeznaczony natomiast wnioski skladane bezposrednio przez infolinie hipoteczna procesowane sa od razu.
Mysle ze warto by klienci byli tego swiadomi gdyz doradcy czesto nie informuja o tym iz sam fakt skorzystania z ich uslug moze spowodowac wydluzenie procesu kredytowego co dziala na szkode klienta
17-09-2021 20:01
@aaa12345 decyzja mogla byc wystawiona na podstawie wspolpracy z bankiem (opoznienia w splacie, windykacja, czarna lista) bez analizy kredytowej i zaciagania raportu z bik
17-09-2021 20:02
17-09-2021 20:09
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024