16-10-2017 11:50
12.10.2017 r. dostałam decyzję kredytową pozytywną (chyba wstępną), bo czekam na sporządzenie umowy oraz warunków przez bank. Mam nadzieję, że na dniach pojadę na podpis umowy.
Pozdrawiam
Karolina
17-10-2017 11:22
Jeżeli wniosek o kredyt hipoteczny złożyłaś u pośrednika to możesz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 57 (infolinia jest dostępna w dni robocze od 7:00 do 21:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00). Nasi doradcy sprawdzą dla Ciebie status Twojego wniosku. W przypadku wniosku składanego bezpośrednio w którymś z naszych oddziałów proszę skontaktuj się bezpośrednio z Twoim doradcą hipotecznym.
17-10-2017 16:49
A ile czasu potrzeba od decyzji wstępnej do decyzji ostatecznej?
17-10-2017 18:17
Termin wydania decyzji jest bardzo indywidualny. Zależy od konkretnego wniosku. Według ustawy klienci są informowani w 21 dniu od otrzymania kompletu dokumentów. O ile nie ma braków w dokumentacji.
18-10-2017 07:52
Dziś mija mi 23 dzień.
18-10-2017 07:55 | Edytowano: 18-10-2017 08:03
wniosek składałaś w banku czy u doradcy?
a dobra, doczytałem
02.10 uzupełniony wniosek - czyli od tego czasu znów 21 dni licz
18-10-2017 08:06
Niby tak, ale jak by tak chcieli to wniosek by rozpatrywali cały rok. A to proszę coś uzupełnić, a to proszę nowe zaświadczenie o zarobkach. I takim sposobem można rozpatrywać i rozpatrywać.
18-10-2017 08:09
A zresztą ty też miałeś uzupełnienie - dwa dokumenty. I rozpatrzyli dosyć szybko.
18-10-2017 08:15
18-10-2017 08:23
Dziękuję za pocieszenie, mam nadzieję, że tak będzie, bo budowa chce iść do przodu. Chociaż mam takie przeczucie, że decyzja będzie dzisiaj.
Pozdrawiam
Karolina
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024