18-10-2017 08:51
18-10-2017 09:04
Rozumiem. U mnie pisze coś innego, ale już nie pamiętam dokładnie jak to brzmi (chyba tak - warunki decyzji zaakceptowane, przekazana do dalszej analizy). Wiem, że 12.10 dostaliśmy decyzję na maila i mieliśmy akceptować warunki lub nie. My akceptowaliśmy, następnie mój doradca zaznaczył w systemie, że je akceptujemy i czekamy. Aha i operat mieliśmy swój i był analizowany przed wydaną decyzją. A zazwyczaj jak czytam na forum jest tak:
- analiza wniosku, danych, bik itp.
- analiza zdolności kredytowej
- decyzja wstępna
- opłata za operat
- wizyta rzeczoznawcy
- analiza operatu nieruchomości
- decyzja ostateczna.
18-10-2017 09:17
18-10-2017 09:26
Masakra, strasznie długo.
18-10-2017 12:36
18-10-2017 13:38
U mnie: status wniosku - przekierowano do decyzji ostatecznej
18-10-2017 14:56
18-10-2017 15:22
Przepraszamy, jeśli długo oczekujesz na decyzję do swojego wniosku.
Każdy wniosek analizujemy indywidualnie. Zgodnie z ustawą, decyzję kredytową musimy przekazać najpóźniej w 21 dniu roboczym od otrzymania kompletu dokumentów. Czasami klienci mają braki do wniosku co może wydłużyć czas otrzymania decyzji.
Zachęcamy do kontaktu ze swoim opiekunem u którego był złożony wniosek, aby sprawdzić na jakim jest aktualnie etapie.
18-10-2017 15:35
a co jeśli doradca z banku twierdzi cały czas, że nic nie wiadomo...? jak mogę to sprawdzić?
18-10-2017 15:44
Jeżeli złożyłaś wniosek w oddziale, to tylko ten doradca może go sprawdzić. Ewentualnie możesz zgłosić reklamację.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |