18-10-2017 08:51
18-10-2017 09:04
Rozumiem. U mnie pisze coś innego, ale już nie pamiętam dokładnie jak to brzmi (chyba tak - warunki decyzji zaakceptowane, przekazana do dalszej analizy). Wiem, że 12.10 dostaliśmy decyzję na maila i mieliśmy akceptować warunki lub nie. My akceptowaliśmy, następnie mój doradca zaznaczył w systemie, że je akceptujemy i czekamy. Aha i operat mieliśmy swój i był analizowany przed wydaną decyzją. A zazwyczaj jak czytam na forum jest tak:
- analiza wniosku, danych, bik itp.
- analiza zdolności kredytowej
- decyzja wstępna
- opłata za operat
- wizyta rzeczoznawcy
- analiza operatu nieruchomości
- decyzja ostateczna.
18-10-2017 09:17
18-10-2017 09:26
Masakra, strasznie długo.
18-10-2017 12:36
18-10-2017 13:38
U mnie: status wniosku - przekierowano do decyzji ostatecznej
18-10-2017 14:56
18-10-2017 15:22
Przepraszamy, jeśli długo oczekujesz na decyzję do swojego wniosku.
Każdy wniosek analizujemy indywidualnie. Zgodnie z ustawą, decyzję kredytową musimy przekazać najpóźniej w 21 dniu roboczym od otrzymania kompletu dokumentów. Czasami klienci mają braki do wniosku co może wydłużyć czas otrzymania decyzji.
Zachęcamy do kontaktu ze swoim opiekunem u którego był złożony wniosek, aby sprawdzić na jakim jest aktualnie etapie.
18-10-2017 15:35
a co jeśli doradca z banku twierdzi cały czas, że nic nie wiadomo...? jak mogę to sprawdzić?
18-10-2017 15:44
Jeżeli złożyłaś wniosek w oddziale, to tylko ten doradca może go sprawdzić. Ewentualnie możesz zgłosić reklamację.
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024