18-10-2017 08:51
18-10-2017 09:04
Rozumiem. U mnie pisze coś innego, ale już nie pamiętam dokładnie jak to brzmi (chyba tak - warunki decyzji zaakceptowane, przekazana do dalszej analizy). Wiem, że 12.10 dostaliśmy decyzję na maila i mieliśmy akceptować warunki lub nie. My akceptowaliśmy, następnie mój doradca zaznaczył w systemie, że je akceptujemy i czekamy. Aha i operat mieliśmy swój i był analizowany przed wydaną decyzją. A zazwyczaj jak czytam na forum jest tak:
- analiza wniosku, danych, bik itp.
- analiza zdolności kredytowej
- decyzja wstępna
- opłata za operat
- wizyta rzeczoznawcy
- analiza operatu nieruchomości
- decyzja ostateczna.
18-10-2017 09:17
18-10-2017 09:26
Masakra, strasznie długo.
18-10-2017 12:36
18-10-2017 13:38
U mnie: status wniosku - przekierowano do decyzji ostatecznej
18-10-2017 14:56
18-10-2017 15:22
Przepraszamy, jeśli długo oczekujesz na decyzję do swojego wniosku.
Każdy wniosek analizujemy indywidualnie. Zgodnie z ustawą, decyzję kredytową musimy przekazać najpóźniej w 21 dniu roboczym od otrzymania kompletu dokumentów. Czasami klienci mają braki do wniosku co może wydłużyć czas otrzymania decyzji.
Zachęcamy do kontaktu ze swoim opiekunem u którego był złożony wniosek, aby sprawdzić na jakim jest aktualnie etapie.
18-10-2017 15:35
a co jeśli doradca z banku twierdzi cały czas, że nic nie wiadomo...? jak mogę to sprawdzić?
18-10-2017 15:44
Jeżeli złożyłaś wniosek w oddziale, to tylko ten doradca może go sprawdzić. Ewentualnie możesz zgłosić reklamację.
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |