16-11-2022 21:19
17-11-2022 21:56
Trudno jest nam się tutaj odnieść do tej sytuacji. Jeśli nadpłacasz kredyt, zmienia się oprocentowanie Twojego kredytu czy zawiesiłeś raty, te informacje mogą się zmieniać w harmonogramie spłat.
Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią hipoteczną (32 357 00 57) i postaramy się sprawdzić więcej szczegółów.
18-11-2022 21:42
Dzień dobry,
Czy w tej sprawie coś się może zmieniło, czy po 4 niemal latach jest to nadal technologicznie nieosiągalne dla banku? Pytam, ponieważ dzisiaj jakimś cudem aplikacja zablokowała mi dostęp d
... 14-01-2025Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia
... 14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |