Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Ciągła zmiana ilości pozostałych rat

Czemu w aplikacji non stop zmienia się ilość pozostałych rat do spłaty? Raz mam 297 by miesiąc później mieć 293 by zaraz zeszło na 288 i to wszystko w ciągu dwóch miesięcy?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek1980
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
21-07-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 296 wyświetleń)

Re: Ciągła zmiana ilości pozostałych rat

Trudno jest nam się tutaj odnieść do tej sytuacji. Jeśli nadpłacasz kredyt, zmienia się oprocentowanie Twojego kredytu czy zawiesiłeś raty, te informacje mogą się zmieniać w harmonogramie spłat. 

Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią hipoteczną (32 357 00 57) i postaramy się sprawdzić więcej szczegółów. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 3 (2 227 wyświetleń)

Re.: Ciągła zmiana ilości pozostałych rat

Mam to samo, tylko ze raz mam 326, a raz 328, pozniej znowu 326 itd itd ..... na czacie pracuja idioci i mowia, ze tak ma byc.
Jak bralem wakacje, to mialem 326 rat, bralem po miesiacu wakacje.
Odpowiedz
0 Lajków
Wojt83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
11-09-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 165 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy