Odpowiedz

Brak decyzji

Dzień dobry.
Potrzebujemy pomocy razem z partnerką od czerwca staramy się o kredyt. Po wstępnej decyzji pozytywnej już dwa razy proszono nas o uzupełnienie dokumentów. Raz o zaświadczenie o zarobkach A drugi raz o ponowne wypełnienie wniosku o kredyt które miało być tylko formalnością (ponieważ partnerką zmieniła pracę i żeby w dokumentach pracodawca się zgadzał) Wszystkie dokumenty były dostarczone do ING najpóźniej 24 września (nie wiemy dokładnie kiedy bo zajmował się tym doradca).
Według czasów procesowych te dokumenty powinny być już dawno wgrane w system i podjęta jakaś decyzja. Natomiast w statusie widzę "oczekujemy na dodatkowe dokumenty".
Zatem czy ten wniosek jest na nowo od początku rozpatrywany i musimy czekać ponownie na decyzje wstępna? Czy doradca cos kręci? Czy może brakuje jeszcze jakiś dokumentów? Jak się dowiedzieć jakich?
Dodam że z naszym doradcą nie ma kontaktu. Znamy tylko nr wniosku. Prosimy o pomoc co mamy zrobić w takiej sytuacji z kim się skontaktować?
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 1 z 8 (8 127 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

Dodam że mamy status nr 5 Podejmujemy decyzje. Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista.
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 2 z 8 (8 118 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

[ Edytowane ]

U mnie ten sam status, z tym, że dokument brakujący został wysłany 29.09 a w banku doręczony 30.09 (równo tydzien temu) I dalej mam status 5- czekamy na dodatkowe dokumenty... Liczę, że ten status zmieni się dzisiaj, bo doradca kredytowy powiedział, że przeprocesowanie brakujących dokumentów trwa 3-4 dni robocze zanim zmieni się status.  Jesli dzisiaj się nie zmieni, to zadzwonię jutro na infolinię podajac numer wniosku bo za długo to trwa, tym bardziej, że wniosków kredytowych w banku jest duuuzo mniej niz 2-3 miesiace temu. Na Twoim miejscu zadzwoniłabym na infolinię podajac numer wniosku. 

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 3 z 8 (8 067 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

[ Edytowane ]

Niestety, pomimo aktualizacji czasów procesowych na stronie, moj status nie uległ zmianie ;/ Jest to bardzo wkurzające i irytujące, tym bardziej, że wniosek składany na koniec lipca, a brakujący dokument został doręczony do banku tydzien temu. Wnioski obecnie o kredyt sa rozpatrywane krócej niż 20 dni, a mój ponad 2 miesiące. Gdzie tu logika? Tym bardziej,że dokument dostarczony to poprawka umowy z deweloperem (był błąd literowy w danych). Czy naprawdę nie można starszych wniosków już wypchnąć? Nie fair, że ktoś kto złożył w sierpniu/we wrzesniu wniosek i dosyłał swoje brakujące dokumnety, juz ma ostateczną decyzję a my jeszcze nie.

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 4 z 8 (8 047 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

U nas zmienił się status na
6. Decyzja. Zakończyliśmy analizę Twoich dokumentów. Twój specjalista skontaktuje się z Tobą.
Dodam że wniosek był składany na początku czerwca.
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 5 z 8 (8 003 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

Super że w końcu się udalo Emotikon: Szczęśliwy

Czy zmiana statusu z 5 Czekamy na dodatkowe dokumenty na 6 była bezpośrednio? Czy jeszcze 5 zmieniło się na : Mamy już wszystko podejmujemy decyzję i dopiero wskoczyło 6?
Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 6 z 8 (7 996 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

Od razu wyskoczyło na status 6.
Fryderyk1234
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
31-08-2021
Wiadomość 7 z 8 (7 988 wyświetleń)

Re: Re.: Brak decyzji

Niestety przez naszą Społeczność nie możemy Wam pomóc Emotikon: Smutny Jeżeli wniosek składaliście u pośrednika, to powinniście właśnie z nim ustalić szczegóły. On jako Wasz specjalista otrzymuje informacje o dokumentach, które musicie dodatkowo dostarczyć. Powinien też na bieżąco przekazywać  informacje o wniosku, który złożyliście.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 8 z 8 (7 985 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Spłata nie swojego kredytu

A mogę zrobić przelew po prostu? Nie na konto z którego jest pobierane?

04-10-2024
Pogląd biletu z ekranu logowania

Nie działa podgląd biletu z ekranu logowania. Po naciśnięciu skrótu wyświetla się błąd "Nie udało się pobrać danych
Błąd pobierania danych"
Żeby pokazać bilet do kontroli trzeba się zalogować do aplikac...

04-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Tak, możesz dokonać takiej wpłaty. Jeśli rata pobierana jest z konta bieżącego, to najlepiej wykonać przelew na te konto. Wówczas zostanie rata pobrana zgodnie z harmonogramem z konta.

04-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy