05-10-2021 19:36
05-10-2021 20:01
06-10-2021 09:42 | Edytowano: 06-10-2021 09:44
U mnie ten sam status, z tym, że dokument brakujący został wysłany 29.09 a w banku doręczony 30.09 (równo tydzien temu) I dalej mam status 5- czekamy na dodatkowe dokumenty... Liczę, że ten status zmieni się dzisiaj, bo doradca kredytowy powiedział, że przeprocesowanie brakujących dokumentów trwa 3-4 dni robocze zanim zmieni się status. Jesli dzisiaj się nie zmieni, to zadzwonię jutro na infolinię podajac numer wniosku bo za długo to trwa, tym bardziej, że wniosków kredytowych w banku jest duuuzo mniej niz 2-3 miesiace temu. Na Twoim miejscu zadzwoniłabym na infolinię podajac numer wniosku.
06-10-2021 12:52 | Edytowano: 06-10-2021 13:02
Niestety, pomimo aktualizacji czasów procesowych na stronie, moj status nie uległ zmianie ;/ Jest to bardzo wkurzające i irytujące, tym bardziej, że wniosek składany na koniec lipca, a brakujący dokument został doręczony do banku tydzien temu. Wnioski obecnie o kredyt sa rozpatrywane krócej niż 20 dni, a mój ponad 2 miesiące. Gdzie tu logika? Tym bardziej,że dokument dostarczony to poprawka umowy z deweloperem (był błąd literowy w danych). Czy naprawdę nie można starszych wniosków już wypchnąć? Nie fair, że ktoś kto złożył w sierpniu/we wrzesniu wniosek i dosyłał swoje brakujące dokumnety, juz ma ostateczną decyzję a my jeszcze nie.
06-10-2021 17:56
06-10-2021 18:00
06-10-2021 18:31
06-10-2021 18:35
Niestety przez naszą Społeczność nie możemy Wam pomóc Jeżeli wniosek składaliście u pośrednika, to powinniście właśnie z nim ustalić szczegóły. On jako Wasz specjalista otrzymuje informacje o dokumentach, które musicie dodatkowo dostarczyć. Powinien też na bieżąco przekazywać informacje o wniosku, który złożyliście.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024