Odpowiedz

Brak decyzji

Dzień dobry.
Potrzebujemy pomocy razem z partnerką od czerwca staramy się o kredyt. Po wstępnej decyzji pozytywnej już dwa razy proszono nas o uzupełnienie dokumentów. Raz o zaświadczenie o zarobkach A drugi raz o ponowne wypełnienie wniosku o kredyt które miało być tylko formalnością (ponieważ partnerką zmieniła pracę i żeby w dokumentach pracodawca się zgadzał) Wszystkie dokumenty były dostarczone do ING najpóźniej 24 września (nie wiemy dokładnie kiedy bo zajmował się tym doradca).
Według czasów procesowych te dokumenty powinny być już dawno wgrane w system i podjęta jakaś decyzja. Natomiast w statusie widzę "oczekujemy na dodatkowe dokumenty".
Zatem czy ten wniosek jest na nowo od początku rozpatrywany i musimy czekać ponownie na decyzje wstępna? Czy doradca cos kręci? Czy może brakuje jeszcze jakiś dokumentów? Jak się dowiedzieć jakich?
Dodam że z naszym doradcą nie ma kontaktu. Znamy tylko nr wniosku. Prosimy o pomoc co mamy zrobić w takiej sytuacji z kim się skontaktować?
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
31-08-2021
Wiadomość 1 z 8 (3 411 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

Dodam że mamy status nr 5 Podejmujemy decyzje. Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista.
Odpowiedz
0 Lajków
Fryderyk1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
31-08-2021
Wiadomość 2 z 8 (3 402 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

[ Edytowane ]

U mnie ten sam status, z tym, że dokument brakujący został wysłany 29.09 a w banku doręczony 30.09 (równo tydzien temu) I dalej mam status 5- czekamy na dodatkowe dokumenty... Liczę, że ten status zmieni się dzisiaj, bo doradca kredytowy powiedział, że przeprocesowanie brakujących dokumentów trwa 3-4 dni robocze zanim zmieni się status.  Jesli dzisiaj się nie zmieni, to zadzwonię jutro na infolinię podajac numer wniosku bo za długo to trwa, tym bardziej, że wniosków kredytowych w banku jest duuuzo mniej niz 2-3 miesiace temu. Na Twoim miejscu zadzwoniłabym na infolinię podajac numer wniosku. 

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
11
12-08-2021
Wiadomość 3 z 8 (3 351 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

[ Edytowane ]

Niestety, pomimo aktualizacji czasów procesowych na stronie, moj status nie uległ zmianie ;/ Jest to bardzo wkurzające i irytujące, tym bardziej, że wniosek składany na koniec lipca, a brakujący dokument został doręczony do banku tydzien temu. Wnioski obecnie o kredyt sa rozpatrywane krócej niż 20 dni, a mój ponad 2 miesiące. Gdzie tu logika? Tym bardziej,że dokument dostarczony to poprawka umowy z deweloperem (był błąd literowy w danych). Czy naprawdę nie można starszych wniosków już wypchnąć? Nie fair, że ktoś kto złożył w sierpniu/we wrzesniu wniosek i dosyłał swoje brakujące dokumnety, juz ma ostateczną decyzję a my jeszcze nie.

Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
11
12-08-2021
Wiadomość 4 z 8 (3 331 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

U nas zmienił się status na
6. Decyzja. Zakończyliśmy analizę Twoich dokumentów. Twój specjalista skontaktuje się z Tobą.
Dodam że wniosek był składany na początku czerwca.
Fryderyk1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
31-08-2021
Wiadomość 5 z 8 (3 287 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

Super że w końcu się udalo Emotikon: Szczęśliwy

Czy zmiana statusu z 5 Czekamy na dodatkowe dokumenty na 6 była bezpośrednio? Czy jeszcze 5 zmieniło się na : Mamy już wszystko podejmujemy decyzję i dopiero wskoczyło 6?
Odpowiedz
0 Lajków
aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
11
12-08-2021
Wiadomość 6 z 8 (3 280 wyświetleń)

Re.: Brak decyzji

Od razu wyskoczyło na status 6.
Fryderyk1234
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
31-08-2021
Wiadomość 7 z 8 (3 272 wyświetleń)

Re: Re.: Brak decyzji

Niestety przez naszą Społeczność nie możemy Wam pomóc Emotikon: Smutny Jeżeli wniosek składaliście u pośrednika, to powinniście właśnie z nim ustalić szczegóły. On jako Wasz specjalista otrzymuje informacje o dokumentach, które musicie dodatkowo dostarczyć. Powinien też na bieżąco przekazywać  informacje o wniosku, który złożyliście.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
920
189
07-06-2017
Wiadomość 8 z 8 (3 269 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Aplikacja mobilna

Witam próbuje się zalogować na aplikacji ING ale każe wpisać rodowe nazwisko matki I pisze ze nie pasuje. Co robić

29-05-2022
Limit zadłużenia w koncie - konto direct

Jakie są warunki uzyskania limitu zadłużenia w koncie? Czy liczą się obroty na koncie, czy umowa o pracę? Czy może coś innego? Help! 

29-05-2022
Minimalna kwota nadpłaty kredytu hipotecznego

Dzień dobry. Czy jest jakaś minimalna kwota nadpłaty kredytu hipotecznego? Czy mogę co miesiąc nadpłacać po 300/400 zł?

28-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy