09-02-2022 06:21
Witam, chciałbym anulować wniosek kredytowy złożony przez pośrednika. Mieliśmy w tym wniosku decyzję ostateczną na kwotę mniejszą niż wnioskowaliśmy, dlatego postanowiliśmy zmienić nieruchomość i złożyć nowy wniosek. Pośrednik niestety jest na urlopie i nie może tego anulować, na infolinii też nie mogą tego anulować i odsyłają do oddziału, w oddziale mówią, że też nie mogą. Pytanie czy jest jakaś szansa na szybką rezygnację z tego wniosku?
10-02-2022 06:35
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Jeśli wniosek składałeś u pośrednika, tylko on może wprowadzać na nim jakiekolwiek zmiany.
W tej sytuacji mogę Ci zaproponować złożenie pisemnej reklamacji z danymi tego wniosku (numer wniosku, data złożenia i dane pośrednika) w naszej placówce bankowej. Wtedy będziemy mogli się do Twojej sprawy indywidualnie odnieść. Jednak faktycznie sam doradca w oddziale nie ma możliwości jego zamknięcia.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |