07-04-2020 22:28
Dzień Dobry,
proszę o dokładny opis w jak sposób należy zawrzeć aneks do umowy o skrócenie okresu kredytowania, po dokonaniu nadpłaty
08-04-2020 16:29
W tej sprawie prosimy, zadzwoń do nas - każda umowa jest indywidualna i to musimy sprawdzić w naszym systemie. Numer naszej infolinii hipotecznej to 32 357 00 57 (od 8:00 do 20:00 w dni robocze i do 16:00 w soboty)
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024