07-04-2020 22:28
Dzień Dobry,
proszę o dokładny opis w jak sposób należy zawrzeć aneks do umowy o skrócenie okresu kredytowania, po dokonaniu nadpłaty
08-04-2020 16:29
W tej sprawie prosimy, zadzwoń do nas - każda umowa jest indywidualna i to musimy sprawdzić w naszym systemie. Numer naszej infolinii hipotecznej to 32 357 00 57 (od 8:00 do 20:00 w dni robocze i do 16:00 w soboty)
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S