14-04-2020 08:56
Witam serdecznie.
Nie jestem w stanie znaleźć adresu email do odpowiedniej komórki odpowiedzialnej za tego typu pytania.
Nie daje rady także połączyć się z czatem.
Pytanie - z końcem lutego składaliśmy wniosek o kredyt hipoteczny ... w marcu poproszono nas o uzupełnienie dokumentów.
Do tej pory wisi status "analizujemy dokumenty"
Jesteśmy lekko skonfundowani brakiem informacji z banku. Za moment skończy nam się umowa przedwstępna.
Chcielibyśmy mieć już odpowiedź. Czy to wszystko co się dzieje wpływa na przedłużenie tego procesu? Dlaczego aż tak długo ?
Bardzo proszę o informację oraz informację z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.
14-04-2020 14:25
Składaliście przez pośrednika?
15-04-2020 08:23
Decyzję kredytową podejmujemy do 21 dni od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Sytuacja jaką mamy obecnie w kraju może mieć wpływ na wydłużenie tego czasu, jednak robimy wszystko co w naszej mocy, żeby decyzję podejmować jak najszybciej. O szczegóły związane z Twoim wnioskiem, zapytaj specjalistę, u którego kompletowałaś dokumenty.
15-04-2020 08:28
16-04-2020 08:34
Zawsze prosimy o operat. Możesz go zlecić nam. Wtedy odbywa się to w ten sposób, że robimy wstępną analizę finansową. Jeśli jest pozytywny, podajemy Ci numer konta do wpłaty za operat. Po otrzymaniu wpłaty zlecamy wycenę, a następnie odejmujemy decyzje końcową. Może to trwać około 6 tygodni. O szczegóły Twojego wniosku pytaj u specjalisty, u którego kompletowałeś dokumenty
16-04-2020 08:54
16-04-2020 10:52
Dzisiaj dają wstępną decyzję przy dokumentach które zostały poddane analizie 19 marca. Zgodnie z tym, łatwo się domyślić że musisz się jeszcze wstrzymać ok. 12 dni
16-04-2020 10:59
17-04-2020 07:06
Wnioski rozpatrujemy w kolejności w jakiej do nas napływają. Zapewniam, że robimy to jak najszybciej jest to możliwe.
26-04-2020 20:57
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024