14-04-2020 08:56
Witam serdecznie.
Nie jestem w stanie znaleźć adresu email do odpowiedniej komórki odpowiedzialnej za tego typu pytania.
Nie daje rady także połączyć się z czatem.
Pytanie - z końcem lutego składaliśmy wniosek o kredyt hipoteczny ... w marcu poproszono nas o uzupełnienie dokumentów.
Do tej pory wisi status "analizujemy dokumenty"
Jesteśmy lekko skonfundowani brakiem informacji z banku. Za moment skończy nam się umowa przedwstępna.
Chcielibyśmy mieć już odpowiedź. Czy to wszystko co się dzieje wpływa na przedłużenie tego procesu? Dlaczego aż tak długo ?
Bardzo proszę o informację oraz informację z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.
14-04-2020 14:25
Składaliście przez pośrednika?
15-04-2020 08:23
Decyzję kredytową podejmujemy do 21 dni od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Sytuacja jaką mamy obecnie w kraju może mieć wpływ na wydłużenie tego czasu, jednak robimy wszystko co w naszej mocy, żeby decyzję podejmować jak najszybciej. O szczegóły związane z Twoim wnioskiem, zapytaj specjalistę, u którego kompletowałaś dokumenty.
15-04-2020 08:28
16-04-2020 08:34
Zawsze prosimy o operat. Możesz go zlecić nam. Wtedy odbywa się to w ten sposób, że robimy wstępną analizę finansową. Jeśli jest pozytywny, podajemy Ci numer konta do wpłaty za operat. Po otrzymaniu wpłaty zlecamy wycenę, a następnie odejmujemy decyzje końcową. Może to trwać około 6 tygodni. O szczegóły Twojego wniosku pytaj u specjalisty, u którego kompletowałeś dokumenty
16-04-2020 08:54
16-04-2020 10:52
Dzisiaj dają wstępną decyzję przy dokumentach które zostały poddane analizie 19 marca. Zgodnie z tym, łatwo się domyślić że musisz się jeszcze wstrzymać ok. 12 dni
16-04-2020 10:59
17-04-2020 07:06
Wnioski rozpatrujemy w kolejności w jakiej do nas napływają. Zapewniam, że robimy to jak najszybciej jest to możliwe.
26-04-2020 20:57
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024