08-06-2021 12:46
Od dwóch miesięcy oczekuje na "zaakceptowanie" przesłanego skanu aktu notarialnego przez aplikację ING, co nie pozwala mi na uruchomienie transzy gotówki na wykończenie inwestycji.
Akt wysyłałem zaraz po podpisaniu, tj. 8 kwietnia 2021 r., otrzymałem informację z potwierdzeniem przesłania oraz, że czas na weryfikację wynosi 14 dni. Po 14 dniach skontaktowałem się na czacie z pracownikiem z zapytaniem czy coś wiadomo, otrzymałem odpowiedź, iż faktycznie akt został odnotowany w systemie, ale na razie jeszcze nic nie wiadomo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Po kliku dniach napisałem ponownie i otrzymałem odpowiedź, iż czas na akceptację to jednak 30 dni. Po 30 dniach ponownie się skontaktowałem na czacie i otrzymałem odpowiedź, iż akt został przesłany, ale niestety dalej nic nie wiadomo oraz zostałem zapewniony o przekazaniu "pilnej prośby" do działu analiz, w celu szybszej weryfikacji dokumentu oraz gdy tylko pojawi się odpowiedź od razu otrzymam odpowiedź.
Pod koniec maja ponownie skontaktowałem się z pracownikami na czacie i niestety po raz kolejny nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi tylko kolejny raz suche frazesy typu "przepraszamy za niedogodności", "wysyłamy pilną prośbę", "gdy tylko będzie odpowiedź od razu się skontaktujemy", ale oczywiście bez żadnego skutecznego rozwiązania problemu. Nadmienię nadto, iż w międzyczasie otrzymałem e-maila oraz sms od (monitoring ING), iż dalej nie spełniłem wniosku formalnego i nie przesłałem aktu notarialnego. Otrzymawszy tą wiadomość ponownie skontaktowałem się na czacie i w sumie nie otrzymawszy odpowiedzi na pytanie czemu dostaje tego typu powiadomienie skoro wysłałem akt, otrzymałem tylko prośbę o ponowne wysłanie aktu przez aplikację.
Dnia 2 czerwca ponownie przesłałem skan przez aplikację, a 7 czerwca ponownie napisałem na czacie z zapytaniem czy może już coś wiadomo więcej na temat pierwotnie przesłanego aktu z 8 kwietnia, na co otrzymałem odpowiedź, iż przecież akt przesłałem dopiero 2 czerwca, a o wcześniej wysłanym akcie brak jakiejkolwiek informacji.
Zaczynam już tracić cierpliwość, jak długo ten proces może jeszcze trwać? Obecnych środków pieniężnych zaczyna mi ubywać, a wydatków pojawia się coraz to więcej. Podczas każdej rozmowy na czacie byłem zapewniany począwszy od kwietnia, iż gdy tylko uda się otrzymać odpowiedź od razu zostanę powiadomiony, czyli mam rozumieć, iż od 2 miesięcy nie udało się uzyskać żadnej informacji.
09-06-2021 14:56
Faktycznie nie wygląda to dobrze, że tak długo czekasz na akceptację dokumentu.
Proszę, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57. Sprawdzimy, co się stało.
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |