Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Analiza aktu notarialnego - czemu tak długo?

Od dwóch miesięcy oczekuje na "zaakceptowanie" przesłanego skanu aktu notarialnego przez aplikację ING, co nie pozwala mi na uruchomienie transzy gotówki na wykończenie inwestycji.

 

Akt wysyłałem zaraz po podpisaniu, tj. 8 kwietnia 2021 r., otrzymałem informację z potwierdzeniem przesłania oraz, że czas na weryfikację wynosi 14 dni. Po 14 dniach skontaktowałem się na czacie z pracownikiem z zapytaniem czy coś wiadomo, otrzymałem odpowiedź, iż faktycznie akt został odnotowany w systemie, ale na razie jeszcze nic nie wiadomo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Po kliku dniach napisałem ponownie i otrzymałem odpowiedź, iż czas na akceptację to jednak 30 dni. Po 30 dniach ponownie się skontaktowałem na czacie i otrzymałem odpowiedź, iż akt został przesłany, ale niestety dalej nic nie wiadomo oraz zostałem zapewniony o przekazaniu "pilnej prośby" do działu analiz, w celu szybszej weryfikacji dokumentu oraz gdy tylko pojawi się odpowiedź od razu otrzymam odpowiedź. 

 

Pod koniec maja ponownie skontaktowałem się z pracownikami na czacie i niestety po raz kolejny nie otrzymałem żadnej konkretnej odpowiedzi tylko kolejny raz suche frazesy typu "przepraszamy za niedogodności", "wysyłamy pilną prośbę", "gdy tylko będzie odpowiedź od razu się skontaktujemy", ale oczywiście bez żadnego skutecznego rozwiązania problemu. Nadmienię nadto, iż w międzyczasie otrzymałem e-maila oraz sms od (monitoring ING), iż dalej nie spełniłem wniosku formalnego i nie przesłałem aktu notarialnego. Otrzymawszy tą wiadomość ponownie skontaktowałem się na czacie i w sumie nie otrzymawszy odpowiedzi na pytanie czemu dostaje tego typu powiadomienie skoro wysłałem akt, otrzymałem tylko prośbę o ponowne wysłanie aktu przez aplikację. 

 

Dnia 2 czerwca ponownie przesłałem skan przez aplikację, a 7 czerwca ponownie napisałem na czacie z zapytaniem czy może już coś wiadomo więcej na temat pierwotnie przesłanego aktu z 8 kwietnia, na co otrzymałem odpowiedź, iż przecież akt przesłałem dopiero 2 czerwca, a o wcześniej wysłanym akcie brak jakiejkolwiek informacji.

 

Zaczynam już tracić cierpliwość, jak długo ten proces może jeszcze trwać? Obecnych środków pieniężnych zaczyna mi ubywać, a wydatków pojawia się coraz to więcej. Podczas każdej rozmowy na czacie byłem zapewniany począwszy od kwietnia, iż gdy tylko uda się otrzymać odpowiedź od razu zostanę powiadomiony, czyli mam rozumieć, iż od 2 miesięcy nie udało się uzyskać żadnej informacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Bauer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (839 wyświetleń)

Re: Analiza aktu notarialnego - czemu tak długo?

Faktycznie nie wygląda to dobrze, że tak długo czekasz na akceptację dokumentu.
Proszę, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57. Sprawdzimy, co się stało. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
958
196
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (767 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak uprawnień

Uprawnienia w ING Business można zmienić we wniosku Edycja uprawnień użytkownika, należy nadać odpowiednie opcje przy każdym z rachunków (Podgląd rachunku, Wprowadzanie przelewu, Modyfikacje przelewu,

...

03-10-2022
Re: Aktywacja karty VISA i nadanie pinu.

Dzień dobry.

W zakładce karty nie ma polecenia aktywuj infolinia to jakaś porażka.

okazuje się że prostą do bólu czynność można skomplikować .

Niestety muszę udać się do oddziału .

02-10-2022
Re: Harmonogram. Najbliższa rata 700zł, kolejne 300 zł. O co chodzi?

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami z zakresu kredytów hipotecznych przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57. Są dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 i sob

...

02-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy