Witam. Czy to prawda, że obecnie na infolinii jeśli chce się zasięgnąć wiadomości odnośnie osobistych kont oszczędnościowych to odsyłają na spotkania w stacjonarnych placówkach? Zmiana standardów na gorsze?
Jeśli masz pytania do konta, które już u nas posiadasz, to jak najbardziej na infolinii uzyskasz informację. Nasi specjaliści telefonicznie skupiają się na rozmowach serwisowych. Telefonicznie nie prezentujemy całej oferty. Dlatego przygotowaliśmy wiele pomocnych informacji na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Mam wykorzystany limit 10tys zł.mozliwe że będę miał zajęcie komornicze czy bank wypowie mi umowę o limit czy zablokuje całą wypłatę czy dalej będę korzystał tak jak korzystałem dotuchczas tyle ze z w...
Niestety, antywirus niczego nie blokuje, czyszczenie ciasteczek i historii nie pomaga. Na edge działa, ale trochę słabo, że na mojej głównej przeglądarce przestało i nie chce ruszyć z powrotem.
Witam. Posiadam u Państwa nieruchomość obciążoną pożyczką hipoteczną. Niestety pożyczka nie była spłacana terminowo - w tym momencie trwa sprawa w sądzie apelacyjnym. Znalazłam chętnego na zakup mieszk...