10-07-2021 07:34
11-07-2021 13:08 – ostatnio edytowany 11-07-2021 13:10 przez MagdalenaD
Bardzo mi przykro z powodu śmierci Twojej babci. W przypadku osób uposażonych wszelkie kwestie po śmierci właściciela można zrealizować bezpośrednio w oddziale banku. Tata na podstawie zwykłego upoważnienia z danymi nie będzie mógł wypłacić pieniędzy. Można ewentualnie spróbować to zrobić za pomocą pełnomocnictwa notarialnego. Dobrze, żeby wówczas dokładnie było napisane do jakiego produktu jest to upoważnienie. Wówczas podczas wizyty taty w oddziale zweryfikujemy czy na tej podstawie będzie to ostatecznie możliwe
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |