10-07-2021 07:34
11-07-2021 13:08 – ostatnio edytowany 11-07-2021 13:10 przez MagdalenaD
Bardzo mi przykro z powodu śmierci Twojej babci. W przypadku osób uposażonych wszelkie kwestie po śmierci właściciela można zrealizować bezpośrednio w oddziale banku. Tata na podstawie zwykłego upoważnienia z danymi nie będzie mógł wypłacić pieniędzy. Można ewentualnie spróbować to zrobić za pomocą pełnomocnictwa notarialnego. Dobrze, żeby wówczas dokładnie było napisane do jakiego produktu jest to upoważnienie. Wówczas podczas wizyty taty w oddziale zweryfikujemy czy na tej podstawie będzie to ostatecznie możliwe
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024