11-02-2021 10:12
11-02-2021 10:40
Miło nam, że otworzyłeś konto walutowe Możesz korzystać zarówno z opcji przelewu własnego z przewalutowaniem jak i Kantoru. Zachęcamy do użycia Kantoru, Kurs zmienia się tam co 5 sekund i co ważne jest on dostępny całą dobę, każdego dnia. Nie możemy wycofać już wykonanej transakcji. Możesz złożyć reklamację w tej sprawie. Zrobisz to na czacie po zalogowaniu do Moje ING, na infolinii reklamacyjnej 32 357 00 62 lub w oddziale.
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024