Konta oszczędnościowe

Odpowiedz

Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

[ Edytowane ]

Cele są niejako podpięte pod konto oszczędnościowe. Jedna wypłata z konta jest darmowa.

Kolejna bodajże 5 zł. Przy założeniu, że złożyło się tak, że akurat ukończyłem 4 cele i wypłacam je w tym samym miesiącu. 

To czy opłata będzie wynosić 0 zł za pierwszą wypłatę, i po 5 zł za kolejne, dając 15 zł? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
student
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2021
Wiadomość 1 z 4 (5 153 wyświetleń)

Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

Z celu oszczędnościowego możesz zrobić tylko przelew między swoimi rachunkami. Wypłata z konta oszczędnościowego w oddziale banku wynosi 10 zł. Nie ma już pierwszej bezpłatnej wypłaty w cyklu rozliczeniowym. Jeśli masz konto rozliczeniowe, zawsze możesz wypłacić bezpłatnie kartą Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (5 118 wyświetleń)

Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

Ok, dzięki za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

 

Przykład z życia wzięty.  Robię sobie cel (który tak naprawdę nie jest celem, tylko służy do kontroli budżetu), który nazywam jedzenie na mieście.

Wpłacam tam na początku m-ca 200 złotych.

Płacę Blikiem i zamiast z konta głównego, wypłacam z celu o w/w nazwie. 

Robię 10 takich wypłat w ciągu miesiąca. Czy wtedy są jakieś opłaty?

 

Z góry dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
student
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (5 070 wyświetleń)

Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

@student Nie możesz do kodów BLIK i wypłat z bankomatu podłączyć celu oszczędnościowego. Możesz podłączyć standardowe konto oszczędnościowe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy