Konta oszczędnościowe

Odpowiedz

Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

[ Edytowane ]

Cele są niejako podpięte pod konto oszczędnościowe. Jedna wypłata z konta jest darmowa.

Kolejna bodajże 5 zł. Przy założeniu, że złożyło się tak, że akurat ukończyłem 4 cele i wypłacam je w tym samym miesiącu. 

To czy opłata będzie wynosić 0 zł za pierwszą wypłatę, i po 5 zł za kolejne, dając 15 zł? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
student
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 795 wyświetleń)

Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

Z celu oszczędnościowego możesz zrobić tylko przelew między swoimi rachunkami. Wypłata z konta oszczędnościowego w oddziale banku wynosi 10 zł. Nie ma już pierwszej bezpłatnej wypłaty w cyklu rozliczeniowym. Jeśli masz konto rozliczeniowe, zawsze możesz wypłacić bezpłatnie kartą Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (4 760 wyświetleń)

Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

Ok, dzięki za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

 

Przykład z życia wzięty.  Robię sobie cel (który tak naprawdę nie jest celem, tylko służy do kontroli budżetu), który nazywam jedzenie na mieście.

Wpłacam tam na początku m-ca 200 złotych.

Płacę Blikiem i zamiast z konta głównego, wypłacam z celu o w/w nazwie. 

Robię 10 takich wypłat w ciągu miesiąca. Czy wtedy są jakieś opłaty?

 

Z góry dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
student
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-01-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 712 wyświetleń)

Re: Czy jest pobierana opłata w momencie wypłaty z celów oszczędzania?

@student Nie możesz do kodów BLIK i wypłat z bankomatu podłączyć celu oszczędnościowego. Możesz podłączyć standardowe konto oszczędnościowe.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 682 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy