Konta oszczędnościowe

Odpowiedz

Lokata z funduszem - brak środków na funduszu.

Witam, ja z pytaniem:

3 dni temu założyłem lokatę z funduszem, z pomocą ankiety wybrałem fundusz "Goldman Sachs Obligacji Plus P", wpłaciłem łącznie 10 tysięcy z czego 3 poszło na lokatę terminową 3 miesiące, a 7 powinno pójść na fundusz. Minęły już 3 dni i w oszczędnościach pojawiła się lokata na której są te 3 tysiące natomiast gdy wchodzę w "fundusze" i klikam w fundusz który wybrałem "Goldman Sachs Obligacji Plus P" to pokazuje na nim wartość 0,00 PLN, po wejściu w historie pisze "Nie znaleziono zleceń/transakcji dla wybranych kryteriów" a te 7 tysięcy odjęło i zniknęły z konta bankowego, czy to jakiś błąd czy trzeba poczekać jakiś czas żeby pieniądze pojawiły się na funduszu?

Odpowiedz
0 Lajków
Aragnis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 369 wyświetleń)

Re: Lokata z funduszem - brak środków na funduszu.

Faktycznie tak jest, że pieniądze na funduszu nie są od razu widoczne. Lokata zakłada się automatycznie, natomiast część funduszowa jest przekazywana na wybrany przez klienta fundusz i taka dyspozycja jest realizowana od 4 do 7 dni roboczych. Jeżeli nie minęło jeszcze te minimum 4 dni, to nie widać tych pieniędzy na funduszu, ponieważ trwa wycena jednostek uczestnictwa przez Towarzystwo Funduszy. Po wycenie zaksięgują pieniądze na funduszu.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 245 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024