07-01-2018 21:42
Mam konto w ING i chciałabym go zlikwidować. W związku z tym mam kilka pytań. Co ze środkami, które mam na tym koncie. Czy muszę go opróżnić przed zamknięciem? Jak z opłatą za prowadzenie konta? Czy muszę jeszcze zapłacić za bieżący miesiąc? Jakich formalności wymaga taka operacja?
08-01-2018 04:23
Konto zamkniesz w placówce ING od ręki. Wystarczy dowód osobisty. Opłaty za prowadzenie konta, użytkowanie kart, pracownik rozliczy proporcjonalnie do okresu kalendarzowego.
08-01-2018 21:25
@iwa Jeśli przyjdziesz do oddziału banku z obsługą kasową na miejscu będzie możliwość wypłaty pieniędzy. Sprawdź w komunikacie: https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1001748 do jakiej kwoty pieniądze możesz wypłacić bez wcześniejszego zgłaszania. Będziemy Cię prosić o dokument tożsamości.
Co do opłat, za rozpoczęty miesiąc rozliczeniowy pobierzemy całą opłatę za konto i proporcjonalną opłatę za kartę.
Zachęcamy do tego, aby przemyśleć swoją decyzję związaną z zamknięciem rachunku. Konto może okazać się przydatne w przyszłości.
14-01-2018 19:47
Moja znajoma również chciała zamknąć konto w ING z powodu wyjazdu na stałe za granicę. Niestety Pani w oddziale banku stwierdziła, że nie może zamknąć konta Direct, ponieważ potrzebuje nr konta zagranicznego z Holandii gdzie znajoma wyjechała i jeszcze inne dane nie pamiętam dokładnie. Po co ING takie informacje? Niestety nie jest tak prosto zrezygnować z konta.
14-01-2018 22:55
Żeby zamknąć rachunek wystarczy wizyta w oddziale.
Zawsze rachunki w ING bezwarunkowo, zamykasz podczas jednej wizyty bez okresu wypowiedzenia.
Pozostałe środki na koncie wypłacasz, lub jeżeli masz minus na saldzie, ze względu na nieużywanie karty, regulujesz to na miejscu w kasie.
Nie ma żadnych wyjątków, nie ma też żadnego podawania numerów kont do rozliczeń, wszystko odbywa się na miejscu od ręki.
Jeżeli pracownik zaczyna wymyślać jakieś niestworzone zależności lub komplikować proces, proś o kogoś wyższym rangą. Brak kompetencji trzeba wyrażnie zaznaczać.
15-01-2018 19:29
@Konto usunięte Rzeczywiście @Konto usunięte ma rację i rachunek możesz zamknąć podczas jednej wizyty w oddziale banku. Potwierdzam też, że do zamknięcia konta konieczne jest wypłacenie pieniędzy z rachunku i uregulowanie ewentualnych zaległości. Ciężko mi powiedzieć jak wyglądała rozmowa Twojej znajomej w oddziale banku i dlaczego otrzymała takie informacje.
27-01-2019 16:59
28-01-2019 17:03
Trudno tutaj odpowiedzieć mi na to pytanie
Nie wiem, co masz na myśli pisząc o tym, że konta są całkowicie zablokowane.
Proszę, skontaktuj się z nami:
-przez Moje ING - zakładka Wiadomości lub Czat(dostępny po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową),
-telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i przekaże szczegóły
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024