Odpowiedz

OKO a Bonus

Nie wiem czy ktoś już o tym pisał ale ta promocja to jakaś pomyłka.

Dlaczego za każdym razem jest tylko dla nowych środków?

 

Sami zmuszacie do tego aby klient nie trzymał na Waszym koncie swoich oszczędności, tylko zakładał inne konta w innych bankach  i tam przenosił swoje oszczędności.

Dajcie też Bonus dla klientów którzy mają już u Was oszczędności (nie musi być taki wysoki) a nie zmuszacie do zabierania hajsu do innego banku.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 454 wyświetleń)

Re: OKO a Bonus

@viggen promocja oprocentowania Bonus dla kont oszczędnościowych jest niezmienna od jej powstania. 
W tej ofercie zawsze proponujemy podwyższone oprocentowanie dla nowych środków ponad saldo w danego dnia. Saldo to bierzemy z wytypowanego dnia i jest to suma na kontach oszczędnościowych i lokatach. 

Dla pieniędzy które brały udział już we wspomnianej promocji, możemy Ci zaproponować inne rozwiązania oszczędnościowe lub inwestycyjne. Wszystko zależy od tego w jaki sposób chcesz oszczędzać i ile posiadasz pieniędzy. Jeśli masz wyrażone zgody marketingowe elektroniczne na TAK, propozycje będziemy Ci składać w Moim ING.   

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (5 400 wyświetleń)

Re.: OKO a Bonus

Witam

Promocja OKO Bonus ma na celu zachęcić do inwestowania i posiada podwyższone oprocentowania dla nowych środków zarówno dla nowych klientów jak i tych obecnych , nowe środku to kwota powyżej kwoty oszczędności z danego dnia wyznaczonego w promocji, proste zasady wiec nie widzę tu problemu jaki opisujesz, jeśli chcesz możesz wybrać inną opcję oszczędzania jak inwestycje w tej opcji masz ryzyko które sam wybierasz ale i możliwość większych zysków.

 

Jeśli uważasz moją odpowiedz za pomocną proszę o Lajka 👍🏻 bo to zawsze motywuje do pomocy z Góry dziękuję 😉

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 266 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Re.: Xiaomi pay kiedy w końcu?

@ChrisPL Jeżeli masz kłopot z płatnością, prosimy skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Specjalista sprawdza, co jest tego powodem. 

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy