Konta oszczędnościowe

Odpowiedz

IKZE zamknięcie rachunku a opłaty

Chce zamknąc konto IKZE (nie minęło 12 miesięcy). 

Przeczytałem tabele opłat, ale nie rozumiem różnicy pomiędzy zwrotem a wypłatą.

Jezlei zamknę konto, zapłacę 1% od sumy (wypłata) czy min. 100 zł (zwrot)?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (13 479 wyświetleń)

Re.: IKZE zamknięcie rachunku a opłaty

@Szaman Jeżeli zamkniesz IKZE przed upływem 12 miesięcy to zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji zapłacisz 1% od kwoty zwracanych środków, minimum 100 zł natomiast nie więcej niż 300 zł (zwrot).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 452 wyświetleń)

Re.: IKZE zamknięcie rachunku a opłaty

witam,

jeśli dobrze odczytuję tabelę opłat i prowizji dot. IKZE, po upływie 12 miesięcy od założenia konta, bank nie pobiera żadnych prowizji ?

Czy w przypadku wypłaty środków po 12 miesiącach, ale przed ukończeniem 65 lat, też nie są pobierane żadne opłaty przez bank ?

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 183 wyświetleń)

Re: Re.: IKZE zamknięcie rachunku a opłaty

Po upływie 12 miesięcy, nie naliczymy opłaty dodatkowej za zwrot pieniędzy z IKZE. W każdym momencie możesz dokonać zwrotu ( czyli wycofać pieniądze, zamknąć IKZE i rozliczyć się z Urzędem Skarbowym).

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 046 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy