Odpowiedz

IKZE - wypłata transferowa

Witam,

 

Czy transfer środków z IKZE do innej instytucji finansowej jest darmowy, czy pobierana jest np. prowizja?

 

Pozdrawiam,

Rafał.

raitodota
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
21-09-2018
Wiadomość 1 z 4 (8 358 wyświetleń)

Re: IKZE - wypłata transferowa

Jeśli przeniesienie (wypłata transferowa) będzie miało miejsce  przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy rachunku IKZE w naszym banku, zapłacisz 1 % od kwoty środków transferowanych do innej instytucji finansowej; opłata może wynieść min. 100 zł, maks. 300 zł.

Aby dokonać wypłaty transferowej otwórz IKZE w innej instytucji finansowej, następnie dostarcz do naszego oddziału potwierdzenie otwarcia IKZE i złóż wniosek o dokonanie wypłaty transferowej.
Zachęcamy Cię do przemyślenia decyzji o przeniesieniu IKZE. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 301 wyświetleń)

Re: IKZE - wypłata transferowa

A ile wynosi opłata transferowa po upływie 12 miesięcy?

Odpowiedz
0 Lajków
kubek258
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-12-2022
Wiadomość 3 z 4 (5 863 wyświetleń)

Re: IKZE - wypłata transferowa

Po upływie 12 miesięcy takiej opłaty nie pobieramy. Jest pobierana tylko wtedy, jeśli 12 miesięcy jeszcze nie minęło. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 4 z 4 (5 807 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy