03-02-2025 20:17
Przy próbie dodania celu oszczędnościowego w aplikacji Moje ING pojawia się komunikat "operacja została zablokowana". W aplikacji nie ma żadnych informacji na ten temat. Proszę o wskazówki dotyczące rozwiązania tego problemu.
23-02-2025 17:59
Zakładanie celu oszczędnościowego powinno działać poprawnie. Jeśli nadal masz kłopot, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |