03-02-2025 20:17
Przy próbie dodania celu oszczędnościowego w aplikacji Moje ING pojawia się komunikat "operacja została zablokowana". W aplikacji nie ma żadnych informacji na ten temat. Proszę o wskazówki dotyczące rozwiązania tego problemu.
23-02-2025 17:59
Zakładanie celu oszczędnościowego powinno działać poprawnie. Jeśli nadal masz kłopot, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |