23-07-2019 00:12
Bank wypowiada konta jeśli nie ma ruchów pieniężnych na tym koncie przez dłuższy czas
W jaki sposób klienci są o tym informowani i czy można anulować wypowiedzenie konta?
23-07-2019 23:24
Gdy decydujemy się na takie rozwiązanie - wysyłamy klientom listownie informację o tym.
W korespondencji przekazujemy szczegóły naszej decyzji, jak również informację o możliwości dalszego korzystania z konta 😊
HEY,
dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.
swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat
... 21-01-2025Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam
... 21-01-2025Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.
21-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |