23-07-2019 00:12
Bank wypowiada konta jeśli nie ma ruchów pieniężnych na tym koncie przez dłuższy czas
W jaki sposób klienci są o tym informowani i czy można anulować wypowiedzenie konta?
23-07-2019 23:24
Gdy decydujemy się na takie rozwiązanie - wysyłamy klientom listownie informację o tym.
W korespondencji przekazujemy szczegóły naszej decyzji, jak również informację o możliwości dalszego korzystania z konta 😊
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025