23-07-2019 00:12
Bank wypowiada konta jeśli nie ma ruchów pieniężnych na tym koncie przez dłuższy czas
W jaki sposób klienci są o tym informowani i czy można anulować wypowiedzenie konta?
23-07-2019 23:24
Gdy decydujemy się na takie rozwiązanie - wysyłamy klientom listownie informację o tym.
W korespondencji przekazujemy szczegóły naszej decyzji, jak również informację o możliwości dalszego korzystania z konta 😊
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
7 | |
6 | |
4 |