Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

wizerunek karty- cały czas wyskakuje okienko z CRS!

Dlaczego nie da się zmienić wizerunku karty??? Kiedy już wchodzę w odpowiednią sekcję wyskakuje powiadomienie z CRS, które uaktualniam i po zaakceptowaniu znowu powraca do tego okienka...

Odpowiedz
0 Lajków
lgibas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 654 wyświetleń)

Re: wizerunek karty- cały czas wyskakuje okienko z CRS!

Oświadczenie CRS możesz złożyć w:

  • Moim ING (zakładka Dane i ustawienia/Dane/Złóż oświadczenie),
  • na całodobowej infolinii 32 357 00 69 lub
  • w oddziale banku.

Bez tego oświadczenia nie możesz otwierać nowych produktów. Jeśli złożyłaś oświadczenie i mimo to, nie możesz zmienić wizerunku karty - prosimy napisz do nas wiadomość w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię. Sprawdzimy to.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata w okresie karencji

Witam. Mam uruchomiony kredyt hipoteczny. Obecnie spłacam tylko raty odsetkowe (okres karencji), zostały mi do uruchomienia trzy transze. Czy w takim przypadku mogę już nadpłacać uruchomioną kwotę kre...

16-04-2024
'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

cześć,

 

chciałam zapytać, czy jest tu może ktoś kto dostał obiecane 100 zł za założenie aplikacji? ja wciąż czekam, a wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki z regulaminu...

 

pozdrawiam!

16-04-2024
Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Wniosek trafił do analizy 5.03.2024 zakończone 4.04.2024 - miało być 16 dni wyszło 21 dni.

4.04.2024 nagle się okazało, że potrzeba dokumentów, które można było załatwić wcześniej i od 11.04 trwa dodat

...

16-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy