28-09-2018 20:55
Dlaczego nie da się zmienić wizerunku karty??? Kiedy już wchodzę w odpowiednią sekcję wyskakuje powiadomienie z CRS, które uaktualniam i po zaakceptowaniu znowu powraca do tego okienka...
29-09-2018 21:04
Oświadczenie CRS możesz złożyć w:
Bez tego oświadczenia nie możesz otwierać nowych produktów. Jeśli złożyłaś oświadczenie i mimo to, nie możesz zmienić wizerunku karty - prosimy napisz do nas wiadomość w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię. Sprawdzimy to.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |