Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

wizerunek karty- cały czas wyskakuje okienko z CRS!

Dlaczego nie da się zmienić wizerunku karty??? Kiedy już wchodzę w odpowiednią sekcję wyskakuje powiadomienie z CRS, które uaktualniam i po zaakceptowaniu znowu powraca do tego okienka...

Odpowiedz
0 Lajków
lgibas
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 888 wyświetleń)

Re: wizerunek karty- cały czas wyskakuje okienko z CRS!

Oświadczenie CRS możesz złożyć w:

  • Moim ING (zakładka Dane i ustawienia/Dane/Złóż oświadczenie),
  • na całodobowej infolinii 32 357 00 69 lub
  • w oddziale banku.

Bez tego oświadczenia nie możesz otwierać nowych produktów. Jeśli złożyłaś oświadczenie i mimo to, nie możesz zmienić wizerunku karty - prosimy napisz do nas wiadomość w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 817 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy