16-09-2022 19:22
Wielka pochwała dla procedur ING. Straciłem dokumenty - zastrzeglem kartę w kilka sekund. Uruchomiłem procedurę BIK, ale za nim wypełniłem skomlikowane formularze, UCZCIWY ZNALAZCA przyniósł moją zgubę. W kilka sekund alulowałwm zastrzeżenie. W innych platformach tak nie ma jak w ING - PROSTO SZYBKO I BEZPIECZNIE.
Krzysztof
PS.
szukałem zakładki "pochwały", ale były tylko "reklamacje"
może trzeba ją stworzyć
18-09-2022 11:10
Dziękuję za Twoją wiadomość. Faktycznie takie odblokowanie jest możliwe w przypadku czasowej blokady karty. Jeśli karta zostanie zastrzeżona, to nie ma możliwości odwołania jej zastrzeżenia. Dodam tylko, że jeśli inne osoby były w posiadaniu Twojej karty, to z kwestii bezpieczeństwa powinieneś ją jednak zastrzec i zamówić nową. Ktoś mógł spisać dane tej karty i spróbować w przyszłości np. płacić nią w internecie.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |