16-09-2022 19:22
Wielka pochwała dla procedur ING. Straciłem dokumenty - zastrzeglem kartę w kilka sekund. Uruchomiłem procedurę BIK, ale za nim wypełniłem skomlikowane formularze, UCZCIWY ZNALAZCA przyniósł moją zgubę. W kilka sekund alulowałwm zastrzeżenie. W innych platformach tak nie ma jak w ING - PROSTO SZYBKO I BEZPIECZNIE.
Krzysztof
PS.
szukałem zakładki "pochwały", ale były tylko "reklamacje"
może trzeba ją stworzyć
18-09-2022 11:10
Dziękuję za Twoją wiadomość. Faktycznie takie odblokowanie jest możliwe w przypadku czasowej blokady karty. Jeśli karta zostanie zastrzeżona, to nie ma możliwości odwołania jej zastrzeżenia. Dodam tylko, że jeśli inne osoby były w posiadaniu Twojej karty, to z kwestii bezpieczeństwa powinieneś ją jednak zastrzec i zamówić nową. Ktoś mógł spisać dane tej karty i spróbować w przyszłości np. płacić nią w internecie.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |