11-09-2018 14:30
w starszym systemie ingbankonline w zakładce przelewy zakładce paczki przelewów była możliwość "odśwież".
nie widzę takiej możliwości w nowym programie.
czy coś takiego jest - może ktoś znalazł ?
po wykonaniu operacji (wysłaniu przelewu) nie widzę go od razu w historii
najczęściej muszę się wylogować i zalogować na nowo w systemie
I to w pełni odświeża stany i historię
Czy jest inna możliwość bez wylogowywania ?
11-09-2018 15:52 | Edytowano: 11-09-2018 15:55
W Moim ING, nie ma opcji odśwież. Jeśli stan konta nie zmienia się po wykonaniu np. przelewu, należy się wylogować i zalogować ponownie.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |