Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

konto active - warunek bezpłatnego korzystania dla b2b

Zastanawiam się nad założeniem konta active warunkiem który chciałbym spełnić jest "miesięczna suma wpływów na konto przynajmniej 10 tys zł".
W moim przypadku prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i mam kont firmowe Direct w ING.

  1. Czy w takim przypadku przelew z konta firmowe direct na konto indywidualne Active na kwotę 10 tys zł, byłoby traktowane jako wpływ zewnętrzny?
  2. Czy może rozpatrywane to było jako "przelewów pomiędzy rachunkami własnymi w Banku", więc warunek bezpłatnego korzystania nie zostałby spełniony?

 

Oraz druga kwestia jeśli konto Active byłoby prowadzone jako konto wspólnie, to warunek może był spełniany jako suma wpływów. Np 1 współwłaściciel wpływ 5000, i drugi współwłaściciel wpływ 5000?

Odpowiedz
0 Lajków
baloonick
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-09-2023
Wiadomość 1 z 2 (4 029 wyświetleń)

Re: konto active - warunek bezpłatnego korzystania dla b2b

Cieszę się, że jesteś zainteresowany naszą ofertą. Jeśli konto jest wspólne, to sumujemy wpływy obu współwłaścicieli. Nie sprawdzamy, do którego współwłaściciela należą wpływy, tylko sumuje się wszystkie wpływy w danym miesiącu kalendarzowym.


Jako wpływy uznajemy:

- wpływ z konta własnego z innego banku
- wpływ z konta własnego firmowego w ING Banku
- wpływ z konta osoby trzeciej / firmy z innego banku
- wpływ z konta osoby trzeciej / firmy w ING Banku, do którego klient nie jest współwłaścicielem
- wpływ zagraniczny po przewalutowaniu na złoty

 

Jeśli będziesz robić przelewy między tymi samymi kontami, będziemy liczyć różnicę - od sumy wpływów i wypływów między nimi (wpływ netto).

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (3 951 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy