Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

konto active - warunek bezpłatnego korzystania dla b2b

Zastanawiam się nad założeniem konta active warunkiem który chciałbym spełnić jest "miesięczna suma wpływów na konto przynajmniej 10 tys zł".
W moim przypadku prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i mam kont firmowe Direct w ING.

  1. Czy w takim przypadku przelew z konta firmowe direct na konto indywidualne Active na kwotę 10 tys zł, byłoby traktowane jako wpływ zewnętrzny?
  2. Czy może rozpatrywane to było jako "przelewów pomiędzy rachunkami własnymi w Banku", więc warunek bezpłatnego korzystania nie zostałby spełniony?

 

Oraz druga kwestia jeśli konto Active byłoby prowadzone jako konto wspólnie, to warunek może był spełniany jako suma wpływów. Np 1 współwłaściciel wpływ 5000, i drugi współwłaściciel wpływ 5000?

Odpowiedz
0 Lajków
baloonick
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-09-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 911 wyświetleń)

Re: konto active - warunek bezpłatnego korzystania dla b2b

Cieszę się, że jesteś zainteresowany naszą ofertą. Jeśli konto jest wspólne, to sumujemy wpływy obu współwłaścicieli. Nie sprawdzamy, do którego współwłaściciela należą wpływy, tylko sumuje się wszystkie wpływy w danym miesiącu kalendarzowym.


Jako wpływy uznajemy:

- wpływ z konta własnego z innego banku
- wpływ z konta własnego firmowego w ING Banku
- wpływ z konta osoby trzeciej / firmy z innego banku
- wpływ z konta osoby trzeciej / firmy w ING Banku, do którego klient nie jest współwłaścicielem
- wpływ zagraniczny po przewalutowaniu na złoty

 

Jeśli będziesz robić przelewy między tymi samymi kontami, będziemy liczyć różnicę - od sumy wpływów i wypływów między nimi (wpływ netto).

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Moderator
Moderator icon
100
16
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (2 833 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy