06-04-2016 12:38
witam,
w dniu 15 marca na moje konto wpłyneły pieniądze , myślałem , że tak jak zwykle będa to pieniądze za stypendium ze szkoły. Otrzymane pieniądze przelałam na inny rachunek bankowy w którym mam konto.. Zapłaciłem za szkołe , po czym na drugi dzień na moim koncie DIRECT okazało się, iż mam debet na koncie w wysokości przelanych pieniędzy. Bank stwierdził , że to problemy techniczne z kontem i przeprasza za całą sytuację. Wobec powyższego co powinieniem zrobić ? Zużyłem już rzelane pieniądze i nie jestem wzbogacony a bank domaga się zwrotu koszót z ich winy ( błąd w przelewie ) pragnę zaznaczyć , iż jest to konto indywidualne , więc bank nie może robić przelewów nieautoryzowanych na nim bez mojej wiedzy ?? proszę o pomoc
07-04-2016 12:01
Chciałabym pomóc, natomiast poprzez forum nie mam jak tego sprawdzić.
Zadzwoń do nas w celu przeanalizowania tej sytuacji - 32 357 00 69, lub złóż reklamację. Na podstawie reklamacji prześledzimy to i przekażemy informację zwrotną.
Reklamację możesz złożyć na trzy sposoby:
- w systemie ING BankOnLine,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (pon. – pt. 8-19),
- w oddziale banku.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |