06-12-2020 12:47
Witam,
Mam problem związany z zniknięciem środków oraz likwidacji konta direct które było zarejestrowane na moją działalność. Po likwidacji działalności przez ePUAP, nie zgłosiłam takowej do banku. W dniu dzisiejszym widzę, że bez żadnej informacji bank zlikwidował moje konto z działalności, a co gorsze po moich pieniądzach nie ma śladu. Historia transakcji, jak i inne opcje są niedostępne, widnieje jedynie karta którą mam wydaną na obsługę tego konta.
Jutro zamierzam udać się z tym do placówki ING, jednak dzisiaj infolinia jest niedostępna. Czy ktoś miał podobny przypadek ?
07-12-2020 13:14
Jeśli zamknęliśmy Twoje konto, pieniądze najprawdopodobniej są dostępne na koncie technicznym. Prosimy, żebyś w tej sprawie do nas napisał na czacie po zalogowaniu się do Mojego ING. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Dziękujemy za opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu.
08-11-2025Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.
08-11-2025Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...
W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił
... 08-11-2025