06-12-2020 12:47
Witam,
Mam problem związany z zniknięciem środków oraz likwidacji konta direct które było zarejestrowane na moją działalność. Po likwidacji działalności przez ePUAP, nie zgłosiłam takowej do banku. W dniu dzisiejszym widzę, że bez żadnej informacji bank zlikwidował moje konto z działalności, a co gorsze po moich pieniądzach nie ma śladu. Historia transakcji, jak i inne opcje są niedostępne, widnieje jedynie karta którą mam wydaną na obsługę tego konta.
Jutro zamierzam udać się z tym do placówki ING, jednak dzisiaj infolinia jest niedostępna. Czy ktoś miał podobny przypadek ?
07-12-2020 13:14
Jeśli zamknęliśmy Twoje konto, pieniądze najprawdopodobniej są dostępne na koncie technicznym. Prosimy, żebyś w tej sprawie do nas napisał na czacie po zalogowaniu się do Mojego ING. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025