06-12-2020 12:47
Witam,
Mam problem związany z zniknięciem środków oraz likwidacji konta direct które było zarejestrowane na moją działalność. Po likwidacji działalności przez ePUAP, nie zgłosiłam takowej do banku. W dniu dzisiejszym widzę, że bez żadnej informacji bank zlikwidował moje konto z działalności, a co gorsze po moich pieniądzach nie ma śladu. Historia transakcji, jak i inne opcje są niedostępne, widnieje jedynie karta którą mam wydaną na obsługę tego konta.
Jutro zamierzam udać się z tym do placówki ING, jednak dzisiaj infolinia jest niedostępna. Czy ktoś miał podobny przypadek ?
07-12-2020 13:14
Jeśli zamknęliśmy Twoje konto, pieniądze najprawdopodobniej są dostępne na koncie technicznym. Prosimy, żebyś w tej sprawie do nas napisał na czacie po zalogowaniu się do Mojego ING. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |