21-02-2024 11:13
A z ciekawości, czy tobie takie reklamy nie przeszkadzają? Może to będzie taki delikatny impuls w stronę banku, że takie zmiany są delikatnie mówiąc chamskie?
Z ciekawości, czy to, że mają takie prawo, musza w taki sposób postępować?
Pani w serwisie przyjęła reklamację. Nie sądzę, aby została rozpatrzona pozytywnie, ale z ciekawości, czy jako klient, nie mogę wyrazić w ten sposób swojego niezadowolenia?
Z ciekawości, czy mam takie prawo?
21-02-2024 13:19
Daj znać jaki rezultat bo jestem ciekaw. Problem rzecz jasna leży w całym systemie. Obecnie, żeby normalnie funkcjonować musisz posiadać konto w banku (nawet jako osoba fizyczna, bo o prowadzeniu nawet jednoosobowej działalności już nie wspomnę) i w tym momencie zawsze z bankiem (jakimkolwiek) jesteś na straconej pozycji (nieważne jak chamskie i bezczelne zmiany wprowadzi w umowie) - bo co najwyżej możesz zrezygnować co wiąże się z mnóstwem problemów zwłaszcza przy koncie firmowym.
21-02-2024 13:24 | Edytowano: 21-02-2024 13:25
przemek1, myśmy się nie zrozumieli.
Przeszkadzają. Nawet bardzo. Do tego stopnia że zamykam konta w ing i wyprowadzam hajs z niego. Nie ma tego dużo w skali banku, ale myślę że sam jeden spowoduję więcej strat niż ta decyzja przyniesie zysków
Po prostu tak zgodnie z prawem to mogą robić co chcą w temacie warunków umowy, a zareklamować można coś niezgodnego z prawem, o ile dobrze rozumiem jak to działa. Nawet nas UOKiK nie chroni, bo nie jesteśmy w świetle prawa konsumentami. A skoro to nie ma prawa zadziałać to trzeba działać przez jedyne co do banku trafia - pieniądze.
21-02-2024 13:34
Rozumiem No dobrze, przepraszam, miałem wrażenie, że jesteś białym rycerzem, broniącym interesu banku.
Jestem tego samego zdania. Mam konto prywatne i działalność, ale gdzieś się doczytałem, że konta firmowego w przypadku JDG wcale nie trzeba. Można działać z kontem indywidualnym, rozważam taką możliwość.
No nic. Dam znać, jak się sprawa potoczy!
P
21-02-2024 13:38
Niestety jeśli jesteś płatnikiem VAT to nawet przy JDG musisz mieć konto firmowe
21-02-2024 13:43
Banków na szczęście jest dużo a proces założenia konta nie jest trudny. A otwarcia rachunku firmowego jak już się ma konto to w ogóle, 5 minut i gotowe.
28-02-2024 11:20
To teraz powiedzcie proszę, jak pozbyć się tych reklam przed moimi produktami w aplikacji w taki sposób, aby nie płacić za konto firmowe. Od 1 marca wymagacie włączenia zgód marketingowych, a jedyną opcją pozbycia się tych ***ianych reklam to wyłączenie ich. Czekam na odpowiedź konkretną, jak wyłączyć to ścierwo, które się wyświetla.
28-02-2024 18:14
Gdzie ty widzisz te reklamy?
Ja mam w apce spokój a też te dwie wymuszone przez nich ****** zgody włączyłem.
29-02-2024 07:56
Przykładowo wchodzisz w swoje karty albo na przykład kredyty i na pierwszym miejscu powinny pokazać się moje karty, które mam i moje kredyty, a pokazują się reklamy. Na chwilę obecną przy kredytach mam tyle reklam, że nie widzę mojego kredytu - musze przewijać na bok aby zobaczyć jaki kredyt mam - toż to porażka totalna xD
29-02-2024 17:32
U mnie nic... (nawet gdy wyłączę blokery reklam)
Wchodzę w karty i mam najpierw BLIK, potem swoją kartę.
Zero reklam.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |