08-01-2016 17:42
Witam chciałbym sie dowiedzieć o zamianę konta jak w temacie, do konta jest ustalony pełnomocnik, czy to pełnomocnictwo wygaśnie, czy pełnomocnika można zrobić współwłaścicielem jeśli nie wygaśnie pełnomocnictwo, czy ze zmianą konta wiąże się wymiana kart do konta, czy jeśli pełnomocnik zostałby współwłaścicielem czy wymieniona mu będzie karta i czy trzeba się będzie starać od nowa o dostęp przez internet, czy w/w operacje można wykonać przez internet, czy tylko w oddziale?
09-01-2016 14:33
@j3ryw Jeżeli zmienisz konto Direct na konto Komfort to pełnomocnictwo nie wygaśnie. Możesz też wtedy pełnomocnika ustanowić współwłaścicielem do konta. Wymaga to Waszej wspólnej wizyty w oddziale naszego banku. W obu przypadkach nadal będzie aktywna karta płatnicza oraz dostęp do bankowości internetowej.
Typ rachunku (z konta Direct na konto Komfort) możesz zmienić za pośrednictwem ING BankOnLine: Rachunki -> opcje -> Zmień typ rachunku.
12-09-2016 11:47
Czy ta sama funkcjonalność, "Zmień typ rachunku" jest w nowym systemie czy trzeba skorzystać jeszcze ze starej wersji?
13-09-2016 09:44
@Konto usunięte Obecnie możliwość zmiany typu rachunku dostępna jest tylko w ING BankOnLine czyli poprzedniej wersji systemu. W Moim ING wprowadzimy ją później.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |